Hodnotenia klientov
-
Pavol Kopecký
24-júl-2024Hodnotenie zákazníkov:Pekný útulný hotel v širšom centre Bratislavy. Všetko fungovalo (klíma, hygiena, služby). Úroveň ranajok výborná, Ochota personálu na vysokej úrovni a pristup tiež pozitívny. Jediná chyba je neprítomnosť balkóna. Ako fajčiarovi mi to chýbalo, ale zase terasa nebola až tak ďaleko. Bol som tam už tretí krát a určite keď budem mať byť v Bratislave tak sa ubytujem tam.
-
Odpoveď hotela
Vážený pán Kopecký, Ďakujem Vám za recenziu, som rád že ste boli u nás spokojní s raňajkami a ochotou personálu. Veľmi ma teší že sa k nám opatovne vraciate. Ste u nás vítaný. Budem sa tešiť. Premium****business hotel bratislava. S pozdravom, Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Agata Cepkova
29-okt-2023Hodnotenie zákazníkov:Spokojnost , mali sme rodinnú izbu ktorá bola priestranná, blizko ubytovania električka , raňajky vyhovujúce určite odporúčam
-
Odpoveď hotela
Milá pani Cepková Ďakujem Vám za recenziu, som rád že ste boli u nás spokojní a dali nám o tom touto cestou vedieť. Budem potešený ak nás ešte niekedy v budúcnosti navštívite v Premium****business hotel bratislava. S pozdravom, Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
15-aug-2023Hodnotenie zákazníkov:Vše bylo naprosto perfektní!
-
Odpoveď hotela
Milý pán Richard Ďakujem Vám za recenziu, som rád že ste boli u nás spokojný a dali nám o tom touto cestou vedieť. Budem potešený ak nás ešte niekedy v budúcnosti navštívite. S pozdravom, Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
30-júl-2022Hodnotenie zákazníkov:Vše bylo perfektní, byli jsme moc spokojeni a určitě bych se ubytoval znovu.
-
Odpoveď hotela
Milý pán Otýpka, Ďakujem Vám za Vaše pekné slová, som veľmi potešený že ste boli u nás v Premium**** business hotel bratislava spokojný. Je to pre mňa najväčšia odmena, keď od nás hostia odchádzajú s úsmevom na tvári. Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Stanislava Grozdanoffová
21-jún-2022Hodnotenie zákazníkov:Tento hotel hodnotím veľmi pozitívne. Pri príchode bola milá recepčná, po príchode na izbu nás čakalo ovocie (ako bolo sľúbené pri rezervácii), domáce cookies, a dokonca personalizovaný odkaz na TV. Izba bola čistá a postele veľmi komfortné. Raňajky mali naozaj veľký výber. Cena bola taktiež veľmi prijateľná. Jediné čo by som vylepšila je, že by som odporučila dať sieťky na okno, pretože pri vetraní sa dostalo niekoľko mušiek a komárov do izby. Nie každý chce používať klimatizáciu. Ale okrem tohto, nemám výhradu.
-
Odpoveď hotela
Milá pani Grozdanoffová, Ďakujem Vám za krásne hodnotenie Premium**** business hotel bratislava. Som rád že ste ocenili detaily, ktorými sa snažíme robiť pobyt u nás ešte príjemnejším, a na ktorých si dávame záležať. Ďakujem za nápad ohľadom sieťky na okná, budeme o tom uvažovať. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
27-mar-2022Hodnotenie zákazníkov:Strávili sme v hoteli len 2 noci. Izba bola perfektne pripravená. Pozitívne hodnotíme výber na raňajkách.
-
Odpoveď hotela
Milá pani Flochová, Ďakujem Vám za krásnu recenziu, som rád že ste boli u nás spokojná a dali nám o tom touto cestou vedieť. Budem potešený ak nás ešte niekedy v budúcnosti navštívite. S pozdravom, Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
4-aug-2021Hodnotenie zákazníkov:Do hotela chodime pravidelne na sukromny wellness, so sluzbami sme velmi spokojni, vyborna kuchyna a ochotny personal. Doporucujeme :)
-
Odpoveď hotela
Milý pán Ovečka, Ďakujem krásne za Vašu pochvalu našich služieb v Premium**** business hotel bratislava. Som veľmi rád že nás opakovane navštevujete. Budem sa tešiť ak si náš hotel opäť vyberiete pri najbližšej príležitosti. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek, riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
7-feb-2021Hodnotenie zákazníkov:We are satisfied everything of this hotel for our 1 night stay to celebrate our wedding anniversary. We've booked normal double room for 2 but then they upgraded our room into a very nice and spacious room which can be fitted 4 person. Thank you for the nice experienced
-
Odpoveď hotela
Vážený pán Hradecký cením si Vašich pozitívnych slov a ďakujem že Ste si našli čas na vyjadrenie pocitov z Vášho pobytu v Premium**** business hotel bratislava. Som nesmierne rád že ste si výročie svadby užili práve u nás. Snažíme sa plniť priania našich hostí. O to viac ma teší keď sú naplnené. Tešíme sa na Vás pri ďalšom pobyte. S úctou, Ján Kresánek
-
-
Ingrid Hlaváčová
11-dec-2020Hodnotenie zákazníkov:Ako obvykle som bola s ubytovaním spokojná, milo prekvapila aj forma raňajok, ktoré sú vždy úžasným bonusom vo Vašom hoteli. Ďakujem.
-
Anonymný hosť
10-nov-2020Hodnotenie zákazníkov:hotel je čistý, útulný, personál milý a ochotný, na izbe poteší občerstvenie :-), určite pri najbližšej ceste do Bratislavy budem ubytovaná v tomto hoteli
-
Anonymný hosť
9-sep-2020Hodnotenie zákazníkov:Výborná dostupnosť, príjemné ubytovanie v čistom hoteli. Personál profesionálny vrátane foodu. Izba na úrovni dnešných požiadaviek hostí. Pomer cena/kvalita výborne.
-
Petr Masopust
30-júl-2020Hodnotenie zákazníkov:Skvělá snídaně, parkování v areálu hotelu a v neposlední řadě komfortní matrace. Jezdím do hotelu každý měsíc už 3 roky a mohu jen doporučit
-
Anonymný hosť
28-júl-2020Hodnotenie zákazníkov:Príjemný ochotný hotelový personál. Oceňujem priaznivú cenu za komfort.
-
Igor Michlovic
28-júl-2020Hodnotenie zákazníkov:Maximálna spokojnosť s vybavením izby, matracom, ochotou personálu a skvele raňajky.
-
Anonymný hosť
12-mar-2020Hodnotenie zákazníkov:Okrem samotneho hotela na mna posobil pozitivne personal.
-
Anonymný hosť
5-mar-2020Hodnotenie zákazníkov:Krásny hotel, veľká posteľ, prekvapenie v podobe ovocia na izbe, vynikajúce raňajky, priatelna cena, rada sa sem vrátim :)
-
Petr Masopust
3-mar-2020Hodnotenie zákazníkov:Jezdím do hotelu každý měsíc již 4 roky a jsem naprosto spokojen. prostorné pokoje, výborná a bohatá snídaně, ovoce a občerstvení na pokoji a příjemný personal to vše za přiměřenou cenu.
-
Anonymný hosť
18-dec-2019Hodnotenie zákazníkov:uplna spokojnost s hotelovymi sluzbami. na izbe bola pripravena voda v krcahu, mohla som si uvarit caj, v kosiku ma cakalo ovocie a domace keksiky v doze. ako dalsie velmi prijemne prekvapenie bol mikulassky balicek nakolko moj pobyt v tomto case. to ma pozitivne zaskocilo. mily personal aj na recepcii. bohaty vyber na ranajkach. vsetkym zamestnancom dakujem za prijemny pobyt a prajem im Vesele Vianoce
-
Anonymný hosť
2-dec-2019Hodnotenie zákazníkov:Všetko bolo ako má byť, maximálna spokojnosť, výborné raňajky. :-)
-
Eva Jacob
8-nov-2019Hodnotenie zákazníkov:Velmi pekny mensi hotel, krasne ciste izby, chutne ranajky, velmi prijemni ludia na recepcii. Maximalna spokojnost. Urcite sa vratim znovu pri mojej ceste do BA. Dakujem
-
Mária Barančíková
4-jún-2019Hodnotenie zákazníkov:V PREMIUM business hotel Bratislava, som bola ubytovaná po prvý krát a bola som veľmi spokojná, nielen ja, ale aj moja kolegyňa. Hotel plne odporúčam a svoje štyri hviezdičky si plne zaslúži
-
Anonymný hosť
6-apr-2019Hodnotenie zákazníkov:Vse bylo super, jezdime sem kazdorocne.
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Boušková, ďakujem Vám veľmi pekne za Vaše hodnotenie a komentár. Som veľmi rád, že ste sa v našom hoteli cítili príjemne a všetko bolo ako vždy na 1-ku. Prajem Vám pekný deň a ostávam s pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
TTI Slovakia
12-mar-2019Hodnotenie zákazníkov:Maximálna spokojnosť s hotelom. Ochotný personál,veľké a čisté izby, skvele postele. Raňajky sú takisto na 1cku
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň z Premium**** business hotela bratislava. Dovoľte mi poďakovať sa Vám za Vaše pozitívne hodnotenie a milý komentár. Som nesmierne rád, že ste boli maximálne spokojní s hotelom špeciálne s personálom, izbami a raňajkami. Spokojnosť našich zákazníkov je našou prioritou. Verím, že ste sa u nás cítili dobre a Vás budeme môcť opäť čoskoro privítať. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Anonymný hosť
2-mar-2019Hodnotenie zákazníkov:Byl jsem spokojený, jediný nedostatek vidím ve slabém wifi připojený v mém pokoji, na posteli signál nebyl..
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Zajíc, ďakujem Vám za Vaše pozitívne hodnotenie a komentár. Som veľmi rád, že ste si pre svoj pobyt zvolili práve Premium**** business hotel bratislava a som ešte radšej keď viem, že ste s pobytom boli spokojní. Doteraz sme s wifi pripojením nemali žiaden problém, naši klienti nemali žiadne pripomienky, každopádne sa danou situáciou budem zaoberať. Napriek tomu verím, že ste v Bratislave strávili príjemné chvíle a že nás opäť čoskoro navštívite. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Matej Liba
27-jan-2019Hodnotenie zákazníkov:hodnotím ako perfektné , určite sa tam ešte ubytujem
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Matej Liba, ďakujem Vám veľmi pekne v prvom rade za Vaše hodnotenie a za to, že ste si pre svoj pobyt vybrali práve náš hotel. Teší ma, že môžem čítať takéto milé a pozitívne slová našich klientov. Velmi radi Vas privitame, ak si pri Vasom dalsom pobyte v Bratislave vyberiete opat Premium**** business hotel bratislava. Ak uz v sucasnosti planujete svoj dalsi pobyt, nevahajte ma kontaktovat s konkretnym terminom, velmi rad Vam spravim rezervaciu. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Jiří Chramosta
19-jan-2019Hodnotenie zákazníkov:Příjemný a ochotný personál, čisté pokoje, byl jsem velmi spokojený
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Chramosta. Dovoľte mi poďakovať sa za Vaše hodnotenie a za Vašu návštevu. Som nesmierne rád, že ste boli s hotelovými službami a personálom spokojný. Verím, že ste v Bratislave strávili príjemný čas a že nás opäť navštívite. Prajem Vám pekný deň a ostávam s pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Milada Kopíncová
16-dec-2018Hodnotenie zákazníkov:Moc hezký útulný hotel. Příjemný personál, od paní na úklid, přes recepci až po restauraci. Výborná snídaně. Děkujeme.
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Kopíncová. Ďakujem Vám veľmi pekne za Vaše hodnotenie a za to, že ste si pre svoj pobyt vybrali práve Premium**** business hotel bratislava. Váš komentár budem určite zdieľam s personálom hotela, takéto milé slová ich určite potešia. Dúfam, že Vás u nás budeme môcť opäť čoskoro privítať. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Anonymný hosť
8-dec-2018Hodnotenie zákazníkov:Hotel je veľmi pekný, vkusne zariadený, milé prekvapenie na izbe (ovocie, čajové pečivo), personál veľmi milí, vždy ochotní poslúžiť. Veľmi odporúčam ostatným
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Dubcová, dovoľte mi touto cestou poďakovať sa, za Vaše hodnotenie a milé slová. Našim cieľom je poskytovať hosťom špičkové služby a práve preto aj Váš komentár je dôkazom toho, že sa nám to darí. Verím, že ste si pobyt v Premium**** business hoteli bratislava užili a boli spokojní s hotelovými službami a personálom. Velmi radi Vas privitame, ak si pri Vasom dalsom pobyte v Bratislave vyberiete opat Premium**** business hotel bratislava. Ak uz v sucasnosti planujete svoj dalsi pobyt, nevahajte ma kontaktovat s konkretnym terminom, velmi rada Vam spravim rezervaciu. Prajem Vám pekný deň a ostávam s pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Anonymný hosť
27-nov-2018Hodnotenie zákazníkov:Raňajky, ktoré boli v cenie pobytu v reštaurácií Olive boli úžasné, ani si neviem predstaviť, čo by mi tam mohlo chýbať. K dispozícii bolo všetko, na čo len človek môže mať chuť. Ubytovanie dobre, nie luxusné. Na recepcii mi chýbala možnosť kúpiť hygienické potreby, ktoré som súrne večer potrebovala. Mali sme smolu v tom, že po príchode na izbu niekoľko hodín nebolo elektriny. Čo nás ale milo prekvapilo, tak na izbe sme si našli košík s ovocím ako milé prekvapenie. Celkovo som v Ubytovaním bola spokojná.
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Jožiová. ďakujem Vám veľmi pekne za Vaše hodnotenie a komentár. Práve komentáre a odporúčania našich hostí je to, čo nás posúva vpred a pomáha nám robiť naše služby ešte lepšie. Som rád, že ste s hotelovými raňajkami a prekvapením na izbe v podobe ovocia boli spokojní. Dúfam, že Vás nepríjemnosť s výpadkom elektriny neodradila od toho, aby ste naše služby využili aj nabudúce. Bolo nam ctou Vam sluzit a tesime sa na Vas dalsi pobyt v Premium**** business hotel bratislava. Prajeme Vam, nech sa Vam v zivote dari. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Anonymný hosť
20-júl-2018Hodnotenie zákazníkov:Spokojny maximalne so vsetkym
-
Petr Masopust
29-máj-2018Hodnotenie zákazníkov:velmi prijemny personal a bohata snidane, bezproblemove parkovani, urcite se budu rad vracet
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Masopust, ďakujem veľmi pekne za milé pozitívne hodnotenie. Veľmi ste ma potešili, pretože nič nie je lepšie ako keď sú naši hostia spokojní so servisom, ktorý im poskytujeme. Verím, že v blízkej dobe opäť navštívite náš hotel. Prajem všetko dobré. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Lukáš Karch
6-máj-2018Hodnotenie zákazníkov:chválim džbán vody na izbe zdarma, ešte by som uvítal parkovanie zdarma
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň p. Karch, ďakujem veľmi pekne za Vaše hodnotenie. Parkovanie je pre našich hostí zdarma v parkovacom dvore, pokiaľ si hosť žiada, vieme rezervovať parkovacie miesto na meno. V prípade najbližšej rezervácie ubytovania v našom hoteli stačí do poznámky uviezť, že by ste mali záujem o rezerváciu parkovacieho miesta na Vaše meno. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Natalia Hogelova
20-mar-2018Hodnotenie zákazníkov:Prijemny personal,maximalna spokojnost.
-
Uršula Pomfyová
9-mar-2018Hodnotenie zákazníkov:trocha ma obťažoval hluk od susedov, do 23,40 im hral hlasno TV (v taliančine)
-
Anonymný hosť
2-mar-2018Hodnotenie zákazníkov:Príjemný hotel, s príjemným personálom a dobrou kuchyňou.
-
Anonymný hosť
22-dec-2017Hodnotenie zákazníkov:Výborný hotel blízko zimného štádióna, veľký výber na raňajky
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pani Simakova, dakujem velmi pekne za Vase prijemne hodnotenie. Velmi ma tesi Vasa spokojnost s nasimi sluzbami, predovsetkym ranajkami. Verim, ze nam zachovate priazen aj v buducnosti a mozeme sa tesit na Vase dalsie pobyty. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Anonymný hosť
15-nov-2017Hodnotenie zákazníkov:Veľmi príjemný a ochotný personál, čisté izby, vynikajúce raňajky
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pani Kacirova, dakujem za Vase hodnotenie, som velmi rad, ze ste boli s nasimi sluzbami spokojna. Verim, ze Vas budeme moct uz coskoro opat privitat v nasom hoteli. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
František Skřivánek
29-okt-2017Hodnotenie zákazníkov:Výborný hotel. Velmi pekné a zariadené izby. Personál ústretový.Raňajky velmi velký výber.
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pan Skrivanek, dakujem velmi pekne za Vase prijemne hodnotenie, velmi ma tesi Vasa spokojnost s nasimi sluzbami. Vasu pochvalu odovzdam aj mojim kolegom, ktori sa o Vas starali pocas Vasho pobytu. Verim, ze nam zachovate priazen aj v buducnosti a budeme Vas moct opat coskoro privitat v nasom hoteli. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Ľubomír Chribik
12-okt-2017Hodnotenie zákazníkov:Izba veľmi príjemná, na posteli som sa vyspal pomaly lepšie ako doma. jedlo v rešt. v poriadku, dokonca mi urobili výborné špagety aj večer pred 22.hodinou. Dobrá vec mať možnosť odložiť si auto v noci za zatvorenou bránou vo dvore.
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pan Lubomir, dakujem velmi pekne za Vase prijemne hodnotenie. Som nesmierne pocteny, ze ste si pre Vas pobyt v Bratislave vybrali prave nas hotel. Tesi ma, ze Vam chutilo v nasej Oliva restaurant. Verim, ze Vas budeme moct coskoro opat privitat pri Vasej dalsej ceste do Bratislavy. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Anonymný hosť
18-júl-2017Hodnotenie zákazníkov:S ubytovaním som bola spokojná. Príjemný personál, čistá izba, čistá kúpeľňa, bohaté raňajky, klíma na izbe , krásne akvárium.
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pani Slusna, dakujem velmi pekne za Vase prijemne hodnotenie. Velmi ma tesi Vasa spokojnost s nasimi sluzbami a Vase mile ohodnotenie nasich sluzieb. Verim, ze nam zachovate priazen aj v buducnosti a mozeme sa tesit na Vas dalsi pobyt v nasom hoteli. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Martin Práznovský
27-mar-2017Hodnotenie zákazníkov:bolo super
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pan Praznovsky, dakujem za Vase hodnotenie. Velmi ma tesi Vasa spokojnost s nasimi sluzbami, verim, ze nam ostanete verny aj v buducnosti a mozeme sa tesit na Vasu dalsiu navstevu. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Martina Svejcarova
20-mar-2017Hodnotenie zákazníkov:Ubytování bylo skvělé, stejně tak snídaně. Doufám, že hotel znovu navštívím.
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pani Svejcarova, dakujem za Vase mile hodnotenie. Som velmi rad, ze ste boli s pobytom u nas spokojna. Verim, ze sa coskoro mozeme tesit na Vasu dalsiu navstevu. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Anonymný hosť
25-jan-2017Hodnotenie zákazníkov:Super sluzby, personal. Odporucam
-
Odpoveď hotela
Dobry den prajem, pan Ruzbasan, dakujem za Vase prijemne hodnotenie. Som velmi rad, ze ste si uzili svoj pobyt v nasom hoteli. Vasu pochvalu odovzdavam aj mojim ostatnym kolegom. Verim, ze nam zachovate priazen aj v buducnosti a mozeme sa tesit opat na Vasu navstevu. S uctou a pozdravom Jan Kresanek general manager
-
-
Anonymný hosť
15-nov-2016Hodnotenie zákazníkov:raňajkový výber super, vybavenie izby i kúpeľne zodpovedá ****
-
Odpoveď hotela
Vážená pani Kollárová, ďakujem pekne za využitie našich služieb a za vaše krásne odporúčanie. Teším ma, keď sú hostia spokojní. Prajem všetko dobré. S úctou Ján Kresánek riaditeľ hotela
-
-
Roland Habara
10-nov-2016Hodnotenie zákazníkov:Milý hotel s ešte milším personálom. Vlastne, cítil som sa tam ako na návšteve obľúbenej rodiny. Jednoznačne odporúčam.
-
Odpoveď hotela
Vážený pán Roland, ani neviete ako veľmi ma potešilo vaše hodnotenie. Ďakujem pekne za hodnotenie aj milé odporúčanie. Ak budete mať opäť cestu do Bratislavy ste samozrejme vždy vítaný. Pekný deň prajem. S úctou Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Ladislav Cziglécki
13-mar-2016Hodnotenie zákazníkov:Pobyt v hoteli Premium sme si užili, personál bol veľmi príjemný či pri rezervácii tak pri príchode, musím pochváliť špičkového čašníka, ktorý sa staral o nás profesionálne nie len pri večeri ale aj raňajkách. Izba bola čistá a v porovnaní s cenou nadštandart. Bussiness hotel na úrovni! V hoteli sme strávili jednu noc a určite nie naposledy, Ďakujem
-
Odpoveď hotela
Vážený pán Ladislav, ďakujem pekne za vaše hodnotenia a odporúčania. Som veľmi rád, že ste sa u nás cítili príjemne. Pri ďalšej návšteve Bratislavy, ste určite vítaný. Dvere sú Vám u nás vždy otvorené. Prajem krásny deň. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ
-
-
Anonymný hosť
7-dec-2015Hodnotenie zákazníkov:veľká spokojnosť s ubytovaním, stravovaním, obsluhou (recepcia aj reštaurácia), parkovanie OK
-
Odpoveď hotela
Vážený pán Harbuľák, ďakujem Vám veľmi pekne za využitie služieb Premium**** business hotel bratislava a za vaše hodnotenie. Verím, že Vás tu opäť privítame. S úctou a pozdravom, Ján Kresánek riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
19-júl-2015Hodnotenie zákazníkov:Veľká spokojnosť, hlavne s personálom a ponukou jedla - či raňajky alebo obedové menu.
-
Odpoveď hotela
Vážený pán Lestan, ďakujem Vám za vaše milé hodnotenie. Som veľmi rád, keď sa u nás hostia cítia príjemne a ešte k tomu si v našej Oliva restaurant pochutia na chutnom obedíku alebo raňajkách :) Ak sa rozhodnete opäť navštíviť Bratislavu, ste u nás samozrejme vítaní. S úctou, Ján Kresánek riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
19-máj-2015Hodnotenie zákazníkov:Milý a ochotný personál
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň, vážený pán Fremund, ďakujem za vaše hodnotenie, takéto komenty nás vždy potešia a motivujú. Radi Vás čoskoro privítame v našom hoteli. S úctou, Ján Kresánek riaditeľ hotela
-
-
Anonymný hosť
18-máj-2015Hodnotenie zákazníkov:Príjemný menší hotel, výborná kuchyňa, pohodlné postele, čisto. Jediný mínus za obmedzené parkovacie miesta pri plnej obsadenosti. Vrelo odporúčam
-
Odpoveď hotela
Dobrý deň, vážený pán Klinger, ďakujem, že ste si našli čas na napísanie tohto hodnotenia a tak tiež za poskytnuté odporúčanie pre ostatných cestujúcich. Verím, že ste sa u nás cítili príjemne. Budem veľmi rád ak nás opäť navštívite. Ďakujem a prajem pekný zvyšok dňa. S úctou, Ján Kresánek riaditeľ hotela
-
PREMIUM**** business hotel bratislava
Priekopy 20/A, 821 08 Bratislava,Tel.: +421 2 4949 1055
Email: gr@hotel-premium.sk
Operated by: A Premium Services s.r.o.
IČO: 46192301, IČ DPH: SK2023270909, DIČ: 2023270909
Zapísaná: v OR OS Bratislava I., odd. Sro, vložka č. 73396/B